tirsdag 19. oktober 2010

DEILIGE HØSTDAGER I SOLA!!


 Det er så fint ute om dagene!!
Kaldt og klart, og med rim på bakken om morgenen!
 Så kommer sola frem og tiner alt, og de fine fargene på høstbladene skinner i sollyset!!
 Jeg har satt litt lyng og lykter til pynt på et bord ute, sammen med disse rustne hjertene!
Idag må jeg jobbe endel inne, skal få lagt ut mest mulig av de nye varene i nettbutikken, og kanskje få plassert litt mer i mitt nye showroom!!
Men en tur ut å nyte høstlufta skal jeg ta meg tid til... :-)
Ha en fin dag!
Klem-Mia

11 kommentarer:

  1. Høstlyng er så fint å dekorere med! Ha en fin høstdag.

    SvarSlett
  2. Så gøy å sette i stand showroom! Det blir jo skikkelig lekkert, det ser jeg. :) Flotte ting du har i butikken.

    Nydelige bilder av høstsolas stråler. Stilig med hjerte du har bøyd til av den strengen. :)

    SvarSlett
  3. Hei! Så fin blogg du har:) La meg til som følger, jeg:)
    Og skal sjekke ut nettbutikken din også - jeg digga den værstasjonen!:D
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Høsten er en fantastisk årstid :-)

    Jeg ønsker deg en super dag i sola:-)
    Klem fra Janicke :-)

    SvarSlett
  5. Koselig du har pyntet :-) I dag har vi et kjempenydelig vær. Har stått inne og malt, men nå bare må jeg ut å nyte det fine høstværet.
    Ha en fin dag
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  6. Kanske det är ni som fått vårt fina väder för nu är det bara regn och dimma, ha en fin dag, kram

    SvarSlett
  7. Hoppsann!!
    Moro at du vil være med på min give away, en slitt skodde hadde nok passet perfekt hos deg;)
    Masse fine ting du viser, skulle gjerne "gnudd" rundt i showrommet ditt hele dagen jeg..huset ditt òg for den saks skyld hehe;) Hjemmet ditt er bare snaskens!!
    (og jeg må si som min søs, det er litt ghost whisperer stemning i bloggen din:) den butikken i den serien skulle jeg gjerne hatt *sukk*..
    Ønsker deg en toppers dag videre:)
    Smil & klem fra Jeanette

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder av nydelige ting:)

    Klem:)

    SvarSlett
  9. Helt nydelig slik du har pyntet ute! Elsker de mørke sinkbøttene og det rustne stålhjertet på det slitte bordet - det gir oss en flott høststemning :)) Klemmer

    SvarSlett
  10. Så herlige høstbilder du har tatt! Høsten er en fin tid.

    TAKK for nok en koselig kommentar fra deg på bloggen min. :) Det setter jeg pris på! :D

    Ha en fin kveld du også! Klem TM

    SvarSlett
  11. Hei Mia - og TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg!!!

    Så koselig du har pyntet. Lyng og sink er lekkert sammen!!!

    Ha en fortsatt fin uke!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior